DOMOV

  

ARHIV

  

VPL

  

SLA

  

EMOBILEN

  

PRIREDITVE

  

IT

  
KONTAKT
   
      
 
         

SLA

SLA 2016
SLA 2015
SLA 2014
SLA 2013
SLA 2012



 

Prejsni mesec       September 2019       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Nazaj na prvo stran




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


Beleženje prisotnosti na delu
Izdelava internetnih strani in Programske rešitve


Lean Rešitve d.o.o.

ZZI d.o.o.

DHL Express

DHL Express odpira nov sortirni center v svojem evropskem sortirnem centru v Leipzigu

  • Naložba v višini 230 milijonov EUR
  • 1.300 novih delovnih mest od začetka širitve
  • Unikaten in popolnoma avtomatiziran objekt za sortiranje težjih pošiljk
  • Povečanje zmogljivosti za 50 %

Bonn, 27. oktober 2016: Deutsche Post DHL,
vodilno globalno podjetje na področju mednarodnih ekspresnih storitev, je odprlo nov sortirni center v svojem sortirnem centru v Leipzigu. Zahvaljujoč posodobljenemu objektu, so zdaj lahko večje in težje pošiljke sortirane na popolnoma avtomatizirani osnovi v najbolj modernem evropskem objektu za sortiranje pošiljk. Naložba v višini 230 milijonov EUR za razširitev evropskega sortirnega centra je povečala zmogljivost DHL-ove obdelave za približno 50 %, to je 150.000 pošiljk na uro. Podjetje je od začetka širitve ustvarilo 1.300 delovnih mest, s čimer se je v omenjenem sortirnem centru povečalo število zaposlenih na 4.900.



“Uspešen začetek razširjenega sortirnega centra in nov objekt za sortiranje krepita pomen Leipziga kot našega glavnega evropskega ekspresnega sortirnega centra,” je povedal Frank Appel, generalni direktor Deutsche Post DHL Group, na otvoritveni slovesnosti 12. oktobra 2016. “Še posebej me veseli število dodatnih delovnih mest, ki smo jih ustvarili. Kot glavni delodajalec in investitor smo zelo ponosni, da lahko podpiramo pozitiven gospodarski razvoj v Leipzigu in okoliškem območju.” Nadaljnja širitev modernega sortirnega centra poudarja pomemben položaj Leipziga znotraj DHL-ove globalne mreže in odraža odziv družbe na nadaljnjo dinamično rast v mednarodni dostavi ekspresnih pošiljk. Nova tehnologija sortiranja je prva te vrste v tej panogi. Vsebuje kombinacijo različnih inovativnih transportnih tehnologij, ki omogočajo popolnoma avtomatizirano rokovanje s paketi s težo do 170 kg, ki bi bili sicer pretežki in preveliki za standardne transportne trakove.

“Širitev naše zmogljivosti in še posebej uvajanje nove tehnologije sortiranja omogoča strankam dve ključni prednosti: Še več zanesljivosti pri še večji hitrosti,” je povedal Ralph Wondrak, direktor DHL-ovega sortirnega centra v Leipzigu. “Preko naše naložbe smo sposobni povečati dnevno kapaciteto letov in izboljšati učinkovitost. Zagotavljamo, da bo Leipzig nadaljeval z osrednjo vlogo v svetu globalne trgovine.”

Premier Saške, Stanislaw Tillich, je dejal: “DHL-ov sortirni center v Leipzigu je pomemben del infrastrukture na Saškem in DHL je pomemben delodajalec, ki je veliko prispeval k zgodbi o gospodarskem uspehu v tem območju in v državi. Z razširitvijo so dani nadaljnji prepričljivi argumenti za ustanavljanje novih podjetij in naložb na področju Leipziga." Premier Saške-Anhalt, Reiner Haseloff, je dejal: “DHL-ov sortirni center v Leipzigu je izredno pomemben za Saško-Anhalt, zato sem tako zadovoljen s končano širitvijo. Ena tretjina od sedanjih 4.900 zaposlenih prihaja iz Saške-Anhalt. DHL-ov sortirni center je bistven del naše moderne infrastrukture v osrednji Nemčiji. Prav tako prinaša prednosti našim podjetjem, ki poslujejo mednarodno.”

DHL Express je vložil 655 milijonov EUR v sortirni center v Leipzigu, vključno s stroški za nadgradnjo. Nova širitev je močan odraz pomembnosti sortirnega centra v Leipzigu za trgovinske dejavnosti v Evropi in po svetu. Širitev pokriva površino 44.000 m², od tega je 40.000 m² namenjenih skladiščnemu prostoru in 4.000 m² za sodobne pisarniške prostore.

Spodbujanje projektov lokalnih skupnosti po vsem svetu

Deutsche Post DHL Group spodbuja zaposlene k šesti udeležbi Globalnega dneva prostovoljcev

  • Ob Globalnem dnevu prostovoljcev zaposleni pri Deutsche Post DHL Group sodelujejo pri različnih nepridobitnih dejavnostih 
  • Več kot 110.00 zaposlenih se je leta 2015 udeležilo več kot 2.000 družbenih in okoljskih projektov, da bi pomagali svojim lokalnim skupnostim

Bonn, 27. september 2016:
Deutsche Post DHL, vodilno globalno podjetje na področju poštnih storitev in logistike, poziva že šesto leto zapored 500.000 zaposlenih, da sodelujejo ob Globalnem dnevu prostovoljcev (ang. Global Volunteer Day –GVD). Obdobje letošnjega uradnega GVD-ja traja od 22. septembra do 2. oktobra, ko se bodo zaposleni iz vseh poslovnih enot znova povezali z neodvisnimi in dobrodelnimi organizacijami z namenom, da pomagajo pri številnih neprofitnih projektih v korist skupnosti, v kateri živijo.



Kot pojasnjuje Christof Ehrhart, izvršni podpredsednik za korporativno komuniciranje in odgovornost pri Deutsche Post DHL Group, moto Globalnega dneva prostovoljcev 2016 - "Skupna prizadevanja za boljši svet" - poudarja pomen podjetja, ki ga namenja sodelovanju: "Prostovoljstvo zaposlenih leži v središču naših prizadevanj za povezovanje ljudi in izboljšanje njihovih življenj. Naše GVD dejavnosti poudarjajo dejstvo, da, ko zaposleni združijo moči, ne darujejo le energije in izkušenj, da bi pomagali lokalnim skupnostim, ampak rastejo skupaj kot ekipa. Dosegajo skupne cilje v katerih uživajo in na katere so ponosni ter vključujejo GVD duh v svoje vsakdanje delo."

Poleg številnih posebej načrtovanih aktivnosti za glavno obdobje GVD-ja mnogi zaposleni ostanejo aktivni skozi vse leto in imajo trajne vezi z dobrodelnimi organizacijami, s katerimi sodelujejo. Ločeno od GVD-ja več kot 13.000 zaposlenih pri Deutsche Post DHL Group v Nemčiji prostovoljno sodeluje pri pobudah za pomoč beguncem. Za finančno podporo v imenu projektov, ki so jim sami zavezani skozi vse leto, lahko zaposleni prosijo preko posebnega sklada, ki ga ureja Group.

Velika večina projektov GVD pri Deutsche Post DHL Group se osredotoča na eno ali drugo od dolgoletnih pobud družbe, to je GoTeach, GoHelp in GoGreen. Številne aktivnosti potekajo v vrtcih in šolah, druge pa v obliki delavnic, na katere se prijavijo. Vendar pa drugi vidijo prostovoljstvo zaposlenih v pomoči ljudem v stiski, se ukvarjajo s prestrukturiranjem prizadevanj za ponovno gradnjo domov v primeru naravnih nesreč ali z organizacijo donacijskih kampanj. Varstvo okolja ostaja glavna skrb številnih zaposlenih, nekateri se odločijo za posaditev dreves, čiščenje odpadkov na plažah in v parkih ter podprejo trend recikliranja, ko stare, zavržene materiale spremenijo v nekaj koristnega in novega.

Pri Deutsche Post DHL Group smo začeli sodelovati pri Globalnem dnevu prostovoljcev leta 2008. Do leta 2015 je bilo več kot 110.000 zaposlenih vključenih v zagotavljanje podpore neprofitnih projektov v svojih lokalnih skupnostih kot del programa GVD, ki prispeva več kot 260.000 prostovoljnih ur v več kot 2.000 posameznih projektih in v 114-ih državah po vsem svetu. Kot sestavni del korporativnega delovanja Globalni dan prostovoljcev podpira našo trajnostno strategijo, ki služi gospodarskim interesom družbe in deležnikom ter to uravnava z družbenimi in okoljskimi potrebami.

Z ustrezno uporabo tovornih pnevmatik do optimalnega izkoristka

Vozni parki lahko operativne stroške učinkovito zmanjšajo na različne načine; glavno vlogo igrajo pametna izbira pnevmatik, njihovo upravljanje, vzdrževanje vozila ter način natovarjanja in vožnje.

Izbira ustreznih tovornih pnevmatik, ki omogočajo boljši izkoristek goriva, lahko občutno pripomore k zmanjšanju operativnih stroškov. Na porabo goriva sicer vplivajo predvsem aerodinamika in teža vozila, način vožnje, mehanske izgube ter kotalni upor pnevmatike, in čeprav vseh dejavnikov ne moremo nadzorovati, lahko s premišljenimi ukrepi pomembno zmanjšamo operativne stroške. Kateri so ti ukrepi in kako kar najbolje izkoristiti tovorne pnevmatike, nam je razkril Laurent Colantonio, Goodyearov direktor za tehnologijo gospodarskih pnevmatik v regiji EMEA.
 
 
Ustrezna pnevmatika za določen namen Najpomembnejše je izbrati primerno pnevmatiko za določen namen. Pnevmatike morajo biti primerne za prevoze, na katerih se jih bo uporabljalo, poleg tega pa morajo biti tudi v ustrezni dimenziji ter s pravo oznako za določeno vozilo in delo. Pri regionalnih prevozih bomo tako imeli največ koristi od pnevmatik, ki zagotavljajo večje število prevoženih kilometrov (npr. Goodyear KMAX), pri večjih razdaljah pa od pnevmatik za manjšo porabo goriva (npr. Goodyear FUELMAX). Pri izbiri pnevmatik si lahko pomagamo tudi z oznako EU za pnevmatike, saj prinaša podatke o kotalnem uporu pnevmatike, oprijemu na mokri podlagi in o zunanjem kotalnem hrupu.
 
 
Redno pregledovanje pnevmatik Zaradi potencialnih poškodb in obrabe je priporočljivo, da voznik pnevmatike vsak dan vizualno pregleda. Pred vsako potjo ali vsaj enkrat tedensko pa je potrebno preveriti tudi tlak v pnevmatikah, saj neustrezen tlak povzroča prekomerno obrabo in vpliva na porabo goriva.  Pazite na pravilno naložen tovor.
 
Razporeditev tovora vpliva na stabilnost vozila in obremenitev posameznih pnevmatik, s tem pa tudi na stopnjo njihove obrabe. Tovor je zato potrebno pravilno naložiti in ob tem upoštevati zakonske omejitve. Narezovanje kanalov in obnavljanje Dodatno lahko operativne stroške zmanjšamo z narezovanjem kanalov in obnavljanjem pnevmatik, vendar je slednje učinkovito le pri ustrezno vzdrževanih pnevmatikah. Obnovi se namreč lahko le kakovostno tovorno pnevmatiko, katere ogrodje je v dobrem stanju. Goodyearovi in Dunlopovi proizvodi TreadMax, obnovljeni z vulkanizacijo v kalupu, prinašajo podobne lastnosti, kot jih imajo nove pnevmatike. Tako lahko vozni parki izkoristijo visoko zmogljivost navedenih tovornih pnevmatik skozi njihovo celotno življenjsko dobo, kar pomeni manjše stroške ter obenem prednosti za okolje.
 
Pomembna tudi pravilna geometrija koles Za boljši izkoristek goriva in daljšo življenjsko dobo pnevmatik je potrebno redno pregledovati tudi kolesa vozila in jih po potrebi optično nastaviti po navodilih proizvajalca šasije. Prav tako bi morali vozni parki redno pregledovati tudi poravnanost osi pri vozilu in prikolici ter preverjati zavore, da ne prihaja do nepotrebnega upora.
 
Ne pozabite na tehniko vožnjeBistven delež k optimizaciji stroškov prispeva tudi sama tehnika vožnje. Pravilen način vožnje, ki izključuje sunkovito pospeševanje in zaviranje, namreč vpliva tako na manjšo porabo goriva kot tudi na daljšo življenjsko dobo pnevmatik. Porabo goriva lahko med vožnjo učinkovito spremljamo z merilnikom pretoka ali kakšno drugo telemetrično napravo.
 
Več informacij:
Romana Stare Vodja marketinga

+386 (0)4 207 7025
romana_stare@goodyear.com

DHL je v Afriko dostavil nosoroginjo Elisko

Kot del projekta ohranjanja dediščine so nosoroginjo Elisko prepeljali iz Češke v svetišče v Tanzanijo. Za maksimalno udobje in minimalen čas potovanja je na voljo DHL-ovo tovorno letalo tipa Boeing 757-200

  • Kot del projekta ohranjanja dediščine so nosoroginjo Elisko prepeljali iz Češke v svetišče v Tanzanijo
  • Za maksimalno udobje in minimalen čas potovanja je na voljo DHL-ovo tovorno letalo tipa Boeing 757-200

Bonn, 8. julij 2016
DHL, vodilno globalno podjetje na področju logistike, je končalo še en prevozni mejnik z dostavo črne nosoroginje iz rojstnega kraja na Češkem v naravno okolje v Tanzanijo. Tri-letno samico Elisko so prepeljali v naravni park v Tanzanijo kot del projekta ohranjanja dediščine, ki ga omogoča George Adamson Wildlife Preservation Trust in katerega cilj je pomagati ogroženim živalskim vrstam, da rastejo in napredujejo v svojem naravnem življenjskem okolju. 

Dostava Eliske v Tanzanijo nadaljuje bogato tradicijo DHL Express-a, ki podpira mednarodna prizadevanja ohranjanja živalske dediščine,” je povedal Ken Allen, generalni direktor DHL Express. “Bili smo zelo veseli, da smo dobili priložnost za prevoz te lepe živali domov v Afriko in v teh kritičnih prizadevanjih pomagali ogroženi vrsti vzhodnih črnih nosorogov. Celovit projekt, kot je ta, kjer neuspeh preprosto ne pride v poštev, nam omogoča, da pokažemo moč DHL-ove globalne mreže in strokovnega znanja certificiranih mednarodnih strokovnjakov.

Prevoz Eliske je potekal pod okriljem mednarodne ekipe DHL, ki obsega okoli 40 specialistov na področju zemeljskega in letalskega prevoza, carinjenja ter certificiranja v najmanj petih državah. Devetsto kilogramov težka samica je bila prepeljana iz živalskega vrta Dvur Kralove na Češkem, kjer je bila leta 2012 tudi rojena, v sortirni center v nemški Leipzig. Potem so jo natovorili na 28-tonsko tovorno letalo Boeing 757-200, posebej prirejeno za prevoz živali. Letalo je po več kot 6.500 km pristalo neposredno na letališče Kilimanjaro v Tanzaniji, od koder je bila nosoroginja s tovornjakom premeščena v njen novi dom. Na poti jo je spremljala in nadzorovala ekipa podpornega osebja, vključno z vodilnim veterinarjem za črne nosoroge na svetu, dr. Petom Morkelom. Za nosoroginjo je bilo na potovanju poskrbljeno tudi s petimi zabojniki hrane in vode.

Bili smo veseli, da nas je DHL podprl pri tem projektu. Elisko smo bili pripravljeni zaupati le partnerjem, ki bi lahko zagotovili popolnoma varen in nemoten prehod,” je povedal Tony Fitzjohn OBE, Field direktor, The George Adamson Wildlife Preservation Trust. Ob podpori izkušene ekipe mednarodnih strokovnjakov za prevoz smo se lahko osredotočili na udobje in dobro počutje Eliske ter zagotovili, da je imela najboljši možen uvod v njeno novo življenje v Afriki.

Vzhodni črni nosorogi so ena izmed najbolj ogroženih vrst sesalcev, na katere je bil divji lov v poznem 20. stoletju, kar je povzročilo občutni upad populacije črnega nosoroga v Afriki. Ocenjeno je, da v današnjem svetu živi približno 800 tovrstnih nosorogov. Živalski vrt Dvur Kralove, kjer je bila Eliska rojena, je znan po vzreji vzhodnih črnih nosorogov in 43 skotenih mladičih te vrste do današnjih dni.

Za živalski vrt Dvur Kralove je odhod Eliske grenko-sladek trenutek. Težko se poslavljamo od ljubljene živali, ampak smo hkrati zelo zadovoljni, da smo sodelovali pri tem pomembnem projektu ohranjanja dediščine in navdušeni nad prilagoditvijo v njenem naravnem življenjskem okolju,” je dejal Přemysl Rabas, direktor živalskega vrta Dvur Kralove.“Načrtovanje njene premestitve v Tanzanijo je vključevalo leta skrbnih priprav in prepričani smo, da je – z DHL-om – v pravih rokah za potovanje.

DHL je v zadnjih letih podprl številne pomembne projekte ohranjanja dediščine, vključno z dostavo treh črnih nosorogov iz Velike Britanije v Tanzanijo leta 2012 ter dostavo dveh redkih sumatrskih tigrov iz Avstralije v ZDA in istega leta v živalski vrt v Londonu, kot del rejskega programa. Projekt leta 2013 za prevoz dveh velikih pand iz Kitajske v svetišče v Belgijo, je botroval ‘popolni dostavi’ junija 2016, ko je samica pande skotila mladiča.

       

Deutsche Post DHL Group je prejemnik nagrade za k strankam najbolj usmerjeno podjetje v letu 2016

Nagrada, ki jo podeljuje Customer Experience Excellence Network spoštuje pobudo ‘Prve izbire’ (ang. ‘First Choice’) za optimizacijo storitev

Bonn, 6. junij 2016: Na letošnjem svetovnem srečanju Customer Experience (CX) Excellence je Deutsche Post DHL Group prejelo za leto 2016 nagrado za "K strankam najbolj usmerjeno podjetje." Nagrado vsako leto podeljuje CX Excellence Network, združenje svetovnih podjetij, ki razvija strategije za pridobitev strank in spodbuja zadovoljstvo strank. Nagrada je odraz ambicij Deutsche Post DHL Group, da je k strankam najbolj usmerjen ponudnik v industriji – cilj je trdno vpet v Group strategijo 2020."Ves čas smo osredotočeni na optimizacijo procesov in metode, ki jih uporabljamo za okrepitev osredotočenosti na stranke," je povedala Iris Kaib, podpredsednica korporativnega urada za Prvo izbiro. "Pri Deutsche Post DHL Group pomeni osredotočenost na stranke, da vsak zaposleni poskuša vsak dan izboljšati svoje procese in metode, da se zagotovi maksimalna osredotočenost na stranke. To je pripomoglo k utrjevanju kulture stalnih izboljšav v podjetju, ki jih stranke opazijo in spoštujejo."



Med predstavitvijo nagrade je bila omenjena metodologija Prve izbire, globalna pobuda za stalno izboljševanje storitev družbe. "Deutsche Post DHL Group ima celovito globalno mrežo storitev, "je dejal Anastasia Reshetnikova, senior direktorica konference, portfelja izkušenj strank IQPC. "Vendar pa ne gre le za število podružnic. Družba uporablja Prvo izbiro za spodbujanje prvovrstne storitve in prizadevanja za izboljšanje vsakdanjega dela. "

Od leta 2006 je Deutsche Post DHL Group uporabil Prvo izbiro kot pobudo na ravni Group za optimizacijo kakovosti storitev. Cilj podjetja je doseči organsko rast preko močne zvestobe strank. Več kot 170 anket o zadovoljstvu je zagotovilo vpoglede v pričakovanja strank. Group je te vpoglede vpeljala v program Prve izbire in usposobila več kot 29.000 vodstvenih delavcev ter zaposlenih o tem, kako uporabiti metodologijo Prve izbire v svojih delovnih zadolžitvah.

Eno večjih DHL-ovih tovornih letal, Airbus A300, na Brniku

Simon Bizjak, direktor operative pri DHL Ekspres (Slovenija), je poudaril pomen dobro organizirane ‘air-ops’ ekipe DHL ob pristanku letala tipa Airbus A300

Brnik, 26. januar 2016: Na Letališču Jožeta Pučnika na Brniku je danes prvič pristalo eno večjih DHL-ovih tovornih letal, Airbus A300. Simon Bizjak, direktor operative pri DHL Ekspres (Slovenija), je dejal: “Že običajno DHL-ovo tovorno letalo je za brniške razmere precej veliko, letalo tipa Airbus A300 pa je precej večje. V dolžino meri cca 54 m. V glavni tovorni prostor lahko namreč naloži kar 21 tovornih zabojnikov. V spodnji prostor sprejme še do 22 manjših tovornih zabojnikov. Skupna prostornina za tovor je približno 115 m². Temu primerna je tudi skupna teža tovora, ki jo letalo lahko pripelje.



Za DHL Ekspres (Slovenija) je sprememba tipa letala pomenila, da se je morala ‘air-ops’ ekipa zelo dobro seznaniti z lastnostmi letala, pravili oskrbe tovornega letala in pravili raztovora ter natovora pošiljk. Enako je veljalo za ekipo letališča.

Do spremembe tipa letala je prišlo zaradi povečane kapacitete prepeljanih mednarodnih pošiljk. Posadka omenjenega letala je bila preprosto navdušena nad Slovenijo in strokovno organizirano ‘air-ops’ ekipo DHL. 

SKLADIŠČA, VILIČARJI REGALI

V vašem regalnem skladišču je lahko 35% več palet, ki so za 40% bolj dostopne.

Propadli zakon, ki je predvideval obdavčitve nepremičnin je opozorilo, da moramo s prostorom, ki ga uporabljamo ravnati preudarno. Želimo si, da bi skladiščni prostor, ki ga uporabljamo za hrambo repro materialov, polizdelkov in gotovih izdelkov uporabljali najbolj optimalno. Ob projektiranju in postavitvi delujočega sistema nadzora zalog, naletimo na določena izhodišča, ki nas omejujejo ob postavitvi skladišča. Ob projektiranju regalov, ki služijo za hrambo palet je najslabše, da nam jih pripravi prodajalec viličarjev, saj je njegov glavni interes prodati čim več viličarjev po najvišji ceni. 
 
Za načrtovanje skladišča bomo tokrat predstavili izvedbo regalnega skladišča, ki uporablja hodnike širine 1900 mm ob podpori z viličarjem Flexi EURO AC. Prednost navedene postavitve je večje število palet v skladiščnem prostoru za 30 do 40 % ob hitrejši dostavi palet v skladišče za cca 40 %. Navedeni viličar se v Sloveniji že uporablja v podjetjih Ekdis, Intereuropa, Iskra mehanizmi, Iskra Mis in Isokon, za hranjenje celih palet v regalnem skladišču. Dokazano je, da je navedeni viličar amortiziran v polovico krajši dobi kot ostali viličarji in predstavlja revolucionarno rešitev na področju skladiščne tehnike. 
 
Na fotografijah je mogoče videti delovanje viličarjev v živo v Sloveniji in predstavitev osnovnega sistema vhoda viličarja v regalno mesto ter odstavitve palete na regal.

VIDEO O DELOVANJU FLEXIJA

  
Osnova zgradbe navedenega viličarja, je v posebej zasnovanem mehanizmu za obračanje teleskopa skupaj z vilicami, ki ga uporabljajo tudi v vojaški tehniki. Kar nekaj patentov je vgrajenih v viličar Flexi zato ostali proizvajalci viličarjev ne morejo enostavno posnemati revolucionarnega principa obračanja palet, ob hkratnem doseganju učinkovitosti izvedbe in zanesljivosti delovanja.  

Zimske pnevmatike

Prevozniki, bodite pozorni na različne predpise glede zimskih pnevmatik

Predpisi glede uporabe zimskih pnevmatik za gospodarska vozila niso po vsej Evropi enaki. Neupoštevanje predpisov lahko privede do plačila kazni ali celo do prepovedi nadaljevanja vožnje.

Goodyear ob začetku zimske sezone tovorne in avtobusne prevoznike opozarja, naj bodo pozorni na raznolike evropske predpise glede uporabe zimskih pnevmatik ter se s tem izognejo denarnim kaznim. Po ugotovitvah družbe Goodyear Dunlop v 28 evropskih državah veljajo predpisi glede zimskih pnevmatik za gospodarska vozila. Nekatere države imajo zgolj lokalne zahteve, nekatere zahtevajo uporabo zimskih pnevmatik samo v določenih vremenskih razmerah na vseh cestah, druge pa v točno določenem obdobju ne glede na razmere, zato je vsekakor priporočljivo, da prevozniki preverijo predpise v državah, kjer opravljajo prevoze. Poleg tega se predpisi v državah razlikujejo tudi po sami opredelitvi zimske pnevmatike za gospodarska vozila. Pri tem se nacionalna določila najpogosteje opirajo na oznako M+S (blato in sneg oz. »mud and snow), pogosto pa ob tem določijo še dodatne zahteve, kot je npr. minimalna globina profila v zimskem obdobju. Slovenija in naše bližnje države – Avstrija, Nemčija, Hrvaška in Italija, se v svoji zakonodaji sklicujejo zgolj na oznako M+S. Nekatere druge države, kot so Norveška, Švedska, Turčija in Rusija, pa so sprejele ali spremenile svoje zakone tako, da o zimski pnevmatiki za gospodarska vozila priča oznaka 3PMSF, pri tem pa še vedno sprejemajo tudi vse pnevmatike z oznako M+S. Spet druge evropske države, med njimi Belgija, Danska, Finska, Madžarska, Irska, Velika Britanija in Poljska, glede tovornih zimskih pnevmatik sploh nimajo posebnih predpisov.

Kaj predstavlja posamezna oznaka?
Oznaka M+S pomeni, da ima pnevmatika na snegu boljši oprijem kot standardne pnevmatike, sama oznaka pa ni pogojena s standardiziranimi testi. Konec leta 2012 je EU za tovorne zimske pnevmatike uvedla nov, dodaten simbol: snežinko v gori s tremi vrhovi (3PMSF). Omenjen simbol se po zakonu lahko uporablja samo, kadar pnevmatika izpolnjuje vsaj minimalne zahteve zmogljivosti v snegu, poleg tega pa morajo pnevmatike s simbolom 3PMSF uspešno opraviti zahteven ISO [1] test. Pnevmatike z oznako 3PMSF so uradno opredeljene kot “zimske pnevmatike za težke snežne razmere”. Na osnovi omenjene zahteve glede zmogljivosti na snegu so torej pnevmatike s simbolom 3PMSF boljša izbira za težke zimske razmere kot pnevmatike, ki nosijo zgolj oznako M+S. Kljub temu pa novi simbol ne izključuje uporabe oznake M+S, niti je v zakonodaji evropskih držav glede zimskih pnevmatik za tovorna vozila ne nadomešča. Tako sta veljavni obe oznaki, podrobnejše zahteve glede zimskih pnevmatik pa opredeljujejo posamezni nacionalni predpisi. Namenske zimske tovorne pnevmatikeOznaki M+S in 3PMSF nedvomno kažeta, da je zimska zmogljivost pnevmatik, ki jih označujeta, večja od zmogljivosti standardnih, vendar na trgu obstajajo tudi namenske zimske pnevmatike. Slednje odlikujeta obe oznaki, obenem pa so bile razvite izrecno za težke zimske razmere. Goodyear je letos tako predstavil popolnoma novo generacijo namenskih zimskih tovornih pnevmatik ULTRA GRIP MAX, ki zagotavljajo veliko boljši oprijem na snegu [2] in tako omogočajo mobilnost voznih parkov tudi v zimskih razmerah. 

 

Več informacij:  
Romana Stare Vodja marketinga
T +386 (0)4 207 7025
romana_stare@goodyear.com 

 

[1] V tem testu se na cesti, pokriti s trdo zbitim snegom, primerja oprijem referenčne pnevmatike s testirano. Da bi test uspešno opravila, mora biti testirana pnevmatika za vsaj 25 % boljša od referenčne.

 

[2] V primerjavi z drugimi Goodyearovimi pnevmatikami za gospodarska vozila z oznako M+S ali celo 3PMSF.

TNT skrajšal cestni tranzitni čas do Moskve ter vzpostavil cestno storitev do Gruzije

TNT je eden izmed največjih svetovnih ponudnikov ekspresnih dostav

TNT je skrajšal tranzitni čas do Moskve po cestni storitvi Economy Express, kot tudi vzpostavil redno cestno povezavo z Gruzijo. TNT je z optimizacijo tranzitnih poti svojih tovornjakov skrajšal evropski cestni tranzitni čas v/iz Moskve tudi za 2 dni. Do sedaj je TNT Rusijo povezoval z Evropo preko najbolj severnega vozlišča TNT na Finskem (Turku). Odslej se bo pa ta povezava vršila tudi preko vozlišča v Varšavi, s čimer se bo povečala hitrost dostave in zmogljivost cestne storitve do ruske prestolnice. Cestne dostave iz Skandinavije se bodo še naprej izvajale preko finskega vozlišča. Poleg tega je TNT postal tudi prvi ponudnik ekspresnih dostav, ki kot alternativo letalski ekspresni storitvi ponuja tudi cestno ekonomično storitev v in iz Gruzije. Nova cestna storitev bo povezovala Evropsko cestno omrežje z glavnim gruzijskim mestom Tbilisi preko Istanbula v Turčiji, od koder bo celoten kavkaški tovor lahko dostavljen v več kot 40 evropskih držav.

Za vse paletne in paletizirane tovorne pošiljke bo storitev na voljo po konkurenčnih cenah in s kratkimi tranzitnimi časi. Prav tako bo storitev strankam omogočala pošiljanje večjih (do 30 m3) in težjih pošiljk (do 1000 kg na paleto). Obe izboljšavi sta del TNT strategije Outlook, katere cilj je širitev Evropskega cestnega omrežja in prevoz čim večjega števila pošiljk po cesti.

O TNT

TNT je eden izmed največjih svetovnih ponudnikov ekspresnih dostav. Na dnevni ravni TNT dostavi skoraj milijon pošiljk po vsem svetu - od dokumentov in paketov, do tovornih pošiljk. Podjetje upravlja cestne in zračne transportne mreže v Evropi, na Bližnjem Vzhodu in Afriki, na Azijsko-Pacifiškem delu ter Severni in Južni Ameriki. Leto 2014 je TNT zaključil z 6,7 milijardami evrov prihodka.

http://www.tnt.com/express/sl_si/site/home.html

         
Vse pravice pridržane lognet © 2019

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2019
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno