DOMOV

  

ARHIV

  

VPL

  

SLA

  

EMOBILEN

  

PRIREDITVE

  

IT

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012     2011     2010     2009      

Prejsni mesec       Junij 2019       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Nazaj na prvo stran




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


Beleženje prisotnosti na delu
Izdelava internetnih strani in Programske rešitve


Lean Rešitve d.o.o.

ZZI d.o.o.

Želite znižati stroške transporta v distribuciji?

Kako prihraniti vsaj 10% pri istem opravljenem delu?

 

Če imate več vozil, ki dnevno obiščejo več lokacij, je to možno. Običajno se dispečer podjetja na podlagi izkušenj odloča, katera vozila bodo obiskala katere lokacije. Lokacije lahko vozila obiščejo v različnih zaporedjih, kar pomeni, da lahko za isti učinek potrebujejo različno dolgo. Torej imamo dve ravni optimizacije – razporejanje obiskov lokacij na vozila ter določanje zaporedja obiskov za posamezno vozilo. Število možnosti narašča eksponentno glede na število lokacij in vozil. Zelo hitro število vseh možnosti tako naraste, da človek ne more pregledati vseh. Zato so pri dispečerjih zelo pomembne izkušnje; s časom se akumulira znanje, kakšen razpored je dober, kakšnega se je dobro izogibati, tako da običajno dispečer uspe v doglednem času sestaviti uporaben razpored. V večjih transportnih podjetjih se dispečerji pogosto trudijo po več ur, preden uspejo sestaviti uporaben razpored. Vendar pa je v veliki večini primerov računalnik precej uspešnejši od človeka, saj uspe v istem (ali krajšem) času pregledati veliko več možnosti. Situacija je podobna kot pri igranju šaha, kjer je računalnik že vrsto let uspešnejši od šahovskih velemojstrov. Izkušnje kažejo, da je s pomočjo optimizatorja že pri srednje velikih primerih (cca. 20 vozil, 5-10 obiskov lokacij na vozilo) možno prihraniti vsaj 10% (pogosto tudi precej več) in to pri večini parametrov, ki vplivajo na ceno: kilometrina, delovni čas, število potrebnih vozil, ipd. Če pa imamo kompleksnejše zahteve (omejena kapaciteta vozil, časovna okna dostave na lokacijah, itd.), so možnosti prihrankov še večje.

Avtor: Martin Pečar

         
Vse pravice pridržane lognet © 2019

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2019
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno