DOMOV

  

ARHIV

  

VPL

  

SLA

  

EMOBILEN

  

PRIREDITVE

  

IT

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012     2011     2010     2009      

Prejsni mesec       Junij 2019       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Nazaj na prvo stran




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


Beleženje prisotnosti na delu
Izdelava internetnih strani in Programske rešitve


Lean Rešitve d.o.o.

ZZI d.o.o.

SPREMEMBE NA TRGU CESTNIH PREVOZOV

Timocom, vstop Hrvaške v EU in pričakovane poenostavitve postopkov v Srbiji, prinašajo nove možnosti povezav po kopnem med Turčijo, Slovenijo in zahodno Evropo. Ali bomo znali to priložnost izkoristiti?

Primorski dnevnik piše

V luči novih potez širitve EU na Hrvaško, področje JV Evrope dosegajo spremembe, ki so posledica geo strateških razmišljanj predvsem udeležencev na področju trgovine, logistike in storitev. V sedanjem času v našem prostoru lahko opažamo kako se poslavljata iz področja transporta dva velika sistema, kot sta Intereuropa in Viator&Vektor. Skupaj bosta namreč v zelo kratkem času odprodala nekaj 100 transportnih sredstev in tako dokončno zapustila trg prevozov.

V istem trenutku nastajajo novi, bolje organizirani in usposobljeni prevozniki, ki pobirajo storitve prejšnjih velikih izvajalcev transporta. Praznina, ki bo nastala za ta podjetja, ker ne opravljajo prevozov, se bo manifestirala tudi v drugih logističnih storitvah, kot so: skladiščenje, distribucija in izvajanje celotne logistike. Pričakujemo lahko povečano povpraševanje po neodvisnih storitvah, ki bodo posledica prevzema celotne logistike iz strani nekoč majhnih prevoznih podjetij.

Na trgu prevozov se čuti nemir, ki ga je pravilno napovedal veliki spletni ponudnik, podjetje Timocom, katero stalno skrbi za povezovanje med ponudbo in povpraševanjem izvajanja logističnih storitev. Napoved, da bodo podjetja primorana koristiti storitve Timocom se uresničujejo in predstavljajo resno osnovo za vsa tista podjetja, ki nameravajo povečati aktivnosti na področju logistike.

V ozadju se dogajajo tudi nekateri premiki na globalni logistiki, kot je razvidno iz članka v Primorskem dnevniku, kjer novinar opisuje selitev turških ladjarjev iz Trsta v pristanišče Marghera, ki je bližje zahodni Evropi za 80-100 km. To lahko predstavlja tudi 10% krajšo pot po cestah in temu ustrezno približevanje povezav med Turčijo in zahodno Evropo. 

Avtor: SG

         
Vse pravice pridržane lognet © 2019

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2019
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno