DOMOV

  

ARHIV

  

VPL

  

SLA

  

EMOBILEN

  

PRIREDITVE

  

IT

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012     2011     2010     2009      

Prejsni mesec       September 2019       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Nazaj na prvo stran




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


Beleženje prisotnosti na delu
Izdelava internetnih strani in Programske rešitve


Lean Rešitve d.o.o.

ZZI d.o.o.

Goodyear: edini dobavitelj tovornih dirkalnih pnevmatik

Vsi udeleženci Evropskega prvenstva FIA v dirkanju tovornih vozil uporabljajo dirkalne pnevmatike Goodyear. Goodyear proizvaja in dobavlja tovorne dirkalne pnevmatike od leta 2004.

Najnovejša Goodyearova tovorna dirkalna pnevmatika je 315/70R22.5, ki so jo zasnovali in razvili izključno za evropske dirke tovornih vozil. Pnevmatika je rezultat obsežnega testiranja v Goodyearovih laboratorijih in na dirkalni progi. Ne samo, da ta Goodyearova tovorna dirkalna pnevmatika izpolnjuje visoke zahteve specifične uporabe v dirkalnem športu, ustreza tudi standardom kakovosti, ki jih je Goodyear postavil za svoje izdelke, in je skladna z Uredbo 54 Ekonomske komisije ZN za Evropo (UNECE).

Raziskave in razvoj ter tovorne dirkalne pnevmatike Goodyear

Ko je enkrat Goodyear sprejel odločitev, da bo podprl Evropsko prvenstvo FIA v dirkanju tovornih vozil, so se začela obsežna testiranja za ovrednotenje prototipov pnevmatik.Izvajali so teste naležne ploskve, teste vzdržljivosti po Uredbi UNECE-R54, teste pri visoki hitrosti in Goodyearove lastne, stroge teste kakovosti, ki so potekali v laboratoriju Goodyearovega Inovacijskega centra v Luksemburgu.  Sledilo je testiranje na dirkališču in Goodyearovi testni progi, pri čemer so proučevali obrabo in trpežnost ter vozne lastnosti.Poleg tega so pri razvoju te dirkalne tovorne pnevmatike v Goodyearu uporabili Metodo končnih elementov (FEM) pri najrazličnejših obremenitvah, polnilnih tlakih in naklonskih kotih.Goodyearove dirkalne ekipe so imele tako na voljo vse potrebne tehnične podatke, da so lahko ustrezno pripravile svoje dirkalne tovornjake.

RFID na vseh tovornih dirkalnih pnevmatikah

Na dirkah tovornih vozil imajo vse Goodyearove pnevmatike radiofrekvenčno identifikacijo RFID (Radio Frequency Identity), edinstveno za vsako posamezno pnevmatiko, kar s pridom uporabljajo uradni predstavniki za dirke Mednarodne avtomobilske zveze FIA (Fédération Internationale de l'Automobile).Pri sistemu RFID, imenovanem tudi tehnologija ‘čipa v pnevmatiki’, že med proizvodnjo v pnevmatiko vgradijo mikročip.Na čipu so podatki o pnevmatiki, vključno z identifikacijsko kodo, ki je pri vsaki pnevmatiki drugačna.S to tehnologijo lahko FIA spremlja posamezne pnevmatike in zagotavlja, da se vsa dirkalna moštva držijo pravil glede števila in uporabe dirkalnih pnevmatik.Zaradi uspešnih preizkusov na terenu, vključno z uporabo pnevmatik RFID na dirkah tovornih vozil, je Goodyear nedavno uvedel navedeno tehnologijo tudi v običajne tovorne pnevmatike.

  

S tehnologijo RFID so na voljo pnevmatike Goodyear Regional RHT II za prikolice v dimenziji 435/50R19.5.Med prevozniki z 'megapriklopniki' je to najbolj razširjena dimenzija, saj omogoča največjo prostornino v okviru evropske omejitve višine vozil na štiri metre.Več velikih voznih parkov ‘megapriklopnikov’ uporablja sistem za upravljanje pnevmatik Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS)[1], ki deluje preko interneta in pri katerem je najbolj pomembno, da je spremljanje pnevmatik neposredno.Nova pnevmatika RFID prinaša prevoznikom prednosti, kot so krajši izpadi, izpopolnjeno vodenje pnevmatik in večja varnost.Redno je treba preverjati in beležiti tlak in stanje pnevmatik.Identifikacija pnevmatik po oznakah na bočnici je lahko zelo težavna, saj so pnevmatike zaradi robnikov pogosto poškodovane, sistem RFID pa z ročnim optičnim bralnikom omogoča hiter dostop do točnih podatkov.  

Pnevmatike RFID prinašajo nadvse dragocene prednosti tudi na področju varnosti, saj se mikročipa ne da odstraniti, ne da bi pnevmatiko uničili.  To odvrača od kraje pnevmatik, saj pnevmatiko RFID lahko neposredno povežemo s prikolico, zato je zelo lahko izslediti lastnika.

Tehnologija tekalne plasti pri tovornih dirkalnih pnevmatikah

Dirkalni tovornjak tehta vsaj pet ton in pol in vozi s hitrostjo do 160 km/h, zato pri njegovi zmogljivosti v skrajnih razmerah pnevmatike igrajo zelo pomembno vlogo.Pri Goodyearovih tovornih dirkalnih pnevmatikah se uporablja podobna karkasa kot pri 315/70R22.5 Goodyear Regional RHS II.Da bi povečali zmogljivost, predvsem pa, da bi zmanjšali nevarnost pregrevanja in povečali bočno togost, je v nekaterih ozirih nekoliko spremenjena, najpomembnejša pa je vsekakor tekalna plast, saj dosega zelo visoke temperature, ko se tovornjak med dirko bori za kar najboljši oprijem.

Za tovorne dirkalne pnevmatike Goodyear je značilna namensko zasnovana tekalna plast.Zagotavlja odličen oprijem, naj gre za suho ali mokro progo.Pa ne samo to, nadvse zanesljive so v celotnem spektru delovnih temperatur, ki je v dirkalni sezoni v devetih različnih državah precej pester.Zmes tekalne plasti dirkalne tovorne pnevmatike Goodyear v kombinaciji z značilnim asimetričnim dezenom na ramenskem delu in obodnimi kanali omogoča voznikom na vseh progah vsesplošno zmogljivost.Obraba je enakomerna, zato pnevmatika skozi celo življenjsko dobo ohranja dobre vozne lastnosti.

Distribucija tovornih dirkalnih pnevmatik

Distribucija tovornih dirkalnih pnevmatik Goodyear od leta 2011 poteka izključno preko Evropske zveze tovornih dirkalnih moštev TRO (Truck Racing Organisation – Organizacija za dirke tovornih vozil). Moštva naročajo pnevmatike preko uradne spletne strani TRO ali na dirkališču, kjer osebje TRO pnevmatike tudi montira. Pnevmatike skladišči in vozi na dirkališča TRO v povezavi s podjetjem Robineau Logistics.V kolikor to dopuščajo zaloge, se pnevmatike lahko kupijo tudi na dirkališču. Da bi bilo razdeljevanje pnevmatik čim bolj pošteno, TRO in FIA pred vsako dirko organizirata loterijo. Tako do žrebanja nihče ne ve, katero moštvo bo dobilo določene pnevmatike.

TRO ne dobavlja dirkalnih pnevmatik Goodyear samo za prvenstva FIA ampak tudi za testiranje in državne tovorne dirke. Na vsaki dirki TRO poskrbi za skupino monterjev in posebej opremljen prostor za montažo pnevmatik. Pnevmatike upravljajo z uporabo radiofrekvenčne identifikacije RFID, s pomočjo katere uradni predstavniki FIA zagotavljajo, da vsi udeleženci upoštevajo stroga pravila, ki veljajo za pnevmatike.

     

Dirke tovornih vozil 2012

Datum

 Dirkališče

Država

12-13/05/2012

Istanbul Park

Turčija

19-20/05/2012

Misano

Italija

09-10/06/2012

Jarama

Španija

23-24/06/2012

Nogaro

Francija

30-01/07/2012

Donington

Velika Britanija

14-15/07/2012

Nürburgring

Nemčija

28-29/07/2012

Smolensk

Rusija

01-02/09/2012

Most

Češka republika

22-23/09/2012

Zolder

Belgija

06-07/10/2012

Jarama

Španija

13-14/10/2012

Le Mans

Francija


 


1 FleetOnlineSolutions (FOS) je spletni sistem za upravljanje pnevmatik, ki povezuje stranko s podjetjem Goodyear Dunlop in skrbi za vso administracijo, povezano s pogodbo.  Pogodbene stranke podjetja Goodyear Dunlop imajo dostop do sistema, ki povezuje izvajalce storitev s podatkovno bazo FOS podjetja Goodyear Dunlop.Za vsako potrebno storitev  lahko lokalni TruckForce center dostopi do podatkovne baze ter vidi podatke iz pogodbe stranke in tehnične zahteve v lokalnem jeziku.S sistemom je poskrbljeno za fakturiranje in nadzor nad zalogami in zagotovljeno, da se stranka obremeni skladno z njeno pogodbo in ji izda ustrezno fakturo.  Vgrajeni sistemi poročanja strankam omogočajo dostop do sistema, da lahko spremljajo svoj račun in vidijo ključne pokazatelje uspešnosti.  FOS občutno zmanjša pisarniško delo.

Avtor: Goodyear

         
Vse pravice pridržane lognet © 2019

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2019
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno