DOMOV

  

ARHIV

  

VPL

  

SLA

  

EMOBILEN

  

PRIREDITVE

  

IT

  
KONTAKT
   
      
 
         

ARHIV NOVIC

2019     2018     2017     2016     2015     2014     2013     2012     2011     2010     2009      

Prejsni mesec       Julij 2019       Naslednji mesec
Po To Sr Če Pe So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Nazaj na prvo stran




051 350 410
stojangrgic@yahoo.com


Beleženje prisotnosti na delu
Izdelava internetnih strani in Programske rešitve


Lean Rešitve d.o.o.

ZZI d.o.o.

Vitka proizvodna logistika v podjetju odelo

Letošnji koncept prireditve poudarja problematiko optimiranja, načrtovanja delovnih mest in izvedbe logistike transporta po principu Milk run-a, ki je osnova vseh projektov izvajanja vitkosti v logistiki.

Danes edina rešitev za podjetje predstavlja odločitev, da se bo celotno podjetje usmerilo v vitko obnašanje, ki se začenja v vodstvu in prodaji ter zaključi v nabavi. Ugotavljamo lahko, da v svetu globalizacije preživi samo podjetje, ki je v celoti podrejeno filozofiji TPS (Toyota Production System). Prireditev smo zasnovali tako, da bo v prvem delu predstavljeno podjetje odelo, ki je izpit o vitkosti naredilo z odliko in velja v celoti kot primer dobre prakse, ne samo za slovenski prostor, vendar za širši svetovni pogled. Če je za študente TPS osnova za razmišljanje o potezah v podjetju, kadar uvajamo vitkost, je primer uvedbe vseh načel za podjetje odelo enostavna rutina, ki na določenih primerih predstavlja samoumevno izhodišče za vse udeležence v procesu. Popolnost na vseh delovnih mestih je v podjetju odelo zasnovano do te mere, da je enostavno nemogoče najti napako pri izvedbi pravil TPS. Kot protiutež, bo ob vseh predavanjih, ki bodo namenjena predstavitvi uvedbe posameznih poglavij v vitki proizvodni logistiki, posebna predstavitev slabih praks. Če smo se odločili, da na eni strani predstavimo primer dobre prakse in jo do maksimuma izpostavimo v vseh svojih kvalitetnih izhodiščih, je zelo pomembno, da smo pripravljeni sprejeti kritike in se spopasti s primeri slabih praks. V svoji predstavitvi slabih praks sem se osredotočil predvsem na tiste primere, ki tipično izstopajo iz primerov vitkosti in predstavljajo izrazit primer napačnih odločitev. V ta namen bomo predstavili primere slabih praks, ko so bile napačne: tehnološke odločitve, organizacijske odločitve in podpore informacijsko komunikacijskih sistemov. V primeru predstavitve slabih praks ne nameravamo predstavljati podjetja, vendar bomo vsakemu predstavili razloge in napake, ki so bile storjene na posameznih projektih.

Napačna žarnica Prava žarnica

Zdi se mi, kot da splošna strokovna javnost enostavno ne najde dovolj poguma, da bi s prvimi koraki začela z sprejemanjem osnov TPS. Moji prvi koraki ob študiju literature iz tega področja so me impresionirale do te mere, da sem bil prepričan v nezmotljivost pri vseh postopkih proizvodnje, prodaje in servisiranja vozila Toyota. Mogoče je bil pomemben motiv pri nabavi vozila Toyota Corolla zaverovanost v popolnost proizvoda, ki je bil narejen po principih TPS. Sama predstavitev vozila, poskusna vožnja in ogled notranjosti vozila in motorja, ki je bil narejen na Japonskem, me je prepričal, da je proizvod vrhunski, saj sem ves čas opazoval izdelek in v mislih gledal znamenita poglavja v  knjigi TPS.

Po slovenskih predpisih mora vozilo, ki je registrirano imeti set žarnic, ki jih voznik v primeru okvarjene žarnice mora zamenjati na cesti. Vsakokrat ob tehničnem pregledu se mora kontrolirati set teh žarnic, ki predstavljajo rezervo za slučaj okvare na žarometih ali svetilih. Če bi veljal princip TPS tudi za mojega prodajalca Toyote v Sloveniji, potem se ne bi moglo zgoditi, da bi se v vozilu med rezervnimi svetili našli produkti, ki jih enostavno ni mogoče vgraditi v vozilo.

Kot primer nespoštovanja TPS vam predstavljam fotografije obeh žarnic, ki se razlikujeta v podnožju in jih enostavno ni mogoče vgraditi v žaromet Toyota Corolla. V primeru TPS lahko govorimo o nespoštovanju pravil, ki so se zgodila na slovenskem trgu, vendar mečejo slabo luč na proizvajalca Toyoto. V navedenem zapisu sem hotel opozoriti na najuspešnejše podjetje iz področja vitkosti, ki je lahko tudi zmotljivo.

Avtor: Stojan Grgič

         
Vse pravice pridržane lognet © 2019

Postavitev spletnega mesta in gostovanje PROLOG d.o.o., Logatec 1990 - 2019
Brez sejnih piškotov ta spletna stran ne more delovati pravilno